Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J29a62n 88P68a35v73e60l35k33a

18. 8. 2014 20:42

Pane Januška - lhůta uplynula již před více než 24 hodinami a vy jste dosud nedokázal, že Vám ode mě přišel mail, který byl špatně elektronicky podepsán.

Veřejná omluva taktéž nikde.

Na základě toho počítejte s odvetnými opatřeními z mé strany.

0 0
možnosti

Honzo, dávej bacha, on ví, jak na to. On se zřekne soudce. A bude blbnout tak dlouho až se z něj stane nejstarší odsouzený v této zemi.

0 0
možnosti
Foto

Pane Pavelko.

Přemýšlel jsem, proč jste někdy začal používat digitální podpis při vzájemné komunikaci.Normálně to není třeba, protože to jen zdržuje.

Ale použití dopisu s digitálním ověřením umožňuje přeposlat vir, který se hůře identifikuje.

Již dvakrát se mi stalo, že po obdržení Vašeho dopisu jsem se musel složitě zbavovat patrně viru, který jste mi poslal.

Digitální ověření komunikace je pro inteligentní subjekty. Účastníci (minimálně dva) se v první řadě musí domluvit na tom, že si poštu budou takto posílat. K tomu potřebují třetí subjekt, který zajistí výjimečnost takového spojení. To je subjekt, který vydává tak zvané "klíče". Vy jste mi patrně poslal digitálně podepsaný dopis, ale klíč k jeho přečtení jste mi neposlal. Nevím, zda jste to udělal z nevědomosti, nebo zlého úmyslu.

V každém případě buďte tak laskavý, a již nikomu neposílejte digitálně podepsaný dopis, který není ověřen autoritou, která je platná pro úřední podpisy ve státní správě. Pokud takový dopis pošlete, nejprve se musíte s adresátem domluvit na klíči, který budete používat.

To je princip digitálně podepsané zprávy, který musíte dodržovat.

Se mnou jste takovou domluvu neuskutečnil.

Přeji hezký den.

Januška

0 1
možnosti
Foto

Kecy, kecy, kecy...

Zkuste si přečíst, co jsem níže napsal.

Jen mě Tu obviňujete, ale důkaz jste žádný nepředložil.

Mé elektronicky podepsané zprávy jsou v pořádku - viz níže.

0 0
možnosti

Měsíc jsem tu nebyl, ale je tady pořád srandy kopec vidim ;-).

1 0
možnosti
Foto

J96a20n 47P66a29v57e29l98k88a

15. 8. 2014 21:29

Karel nezklame.

0 0
možnosti
Foto

J28a20n 46P54a76v89e38l83k30a

15. 8. 2014 10:56

Moje rada - používejte kvalitní poštovní programy.

Jste první člověk, který si stěžuje.

0 0
možnosti
Foto

Bohužel, již se mi to stalo dvakrát. Používám programy od Microsoft, nemohu si na ně stěžovat.

Neměl byste raději použivat standardní software?

Nepácháte tím trestný čin?

0 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS