- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Soudy jsou státem placené úřady, které mají dohlížet nad činy jednotlivých občanů, institucí i vlastním státem."
Dále bych jenom krátce k těm věcem v předchozím článku, u kterého není otevřená diskuse, jmenovitě k tomu povinnému právnímu zastoupení. V situaci, kdy je strefení přípustnosti dovolání 10-15 procent (pl. ÚS 29/11) a úspěšnost ústavních stížností kolem 5 procent, a kdy tato dovolání a stížnosti píšou v naprosté většině advokáti, je docela dobře možné předpokládat, že neprávník utrpí újmu vždycky, když se to pokusí napsat sám. A když i spousta z toho, co napíšou ti advokáti, je naprostý salát, je fakt děsivá představa, že by na NS a ÚS posílali svoje nesmysly lidé, co neviděli právo ani z rychlíku, ale mají za to, jak jim bylo strašně ublíženo, a že NS (hahaha) a ÚS (ha) jim z toho titulu prostě musí pomoci.
On pan Januška totiž nechápe roli odvolacího, dovolacího soudu.....
Vy pořád nechápete, že členové vlády, tedy její složení je odvislé od osoby premiéra, který o členech vlády rozhoduje - a pokud prezident jmenuje nového premiéra, tak ten má automaticky z ústavy nárok a právo si vládu sestavit jak sám uzná za vhodné? Nemůžete změnit jenom předsedu vlády a nutit ho, aby pracoval s ministry, které on sám třeba ani nemusí chtít....... Proto je vcelku logické, že s odchodem premiéra, končí i ministři, kteří byli na jeho návrh jmenováni. Nově jmenovaný premiér má nárok na svou vlastní vládu - ale může si samozřejmě za její členy vybrat ty ministry z vlády minulé - ale je to jeho rozhodnutí - a ti noví ministři musí být prezidentem znovu jmenováni, jako členové vlády nového premiéra.
koaliční smlouva není žádný právní dokument, pouze politická deklarace.