Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jdete na to amatersky vedecky. Ale kazdy akustik vam muze nabidnout naslouchadla s programem potlaceni tinitusu. Jedna se o Generator sumu podobneho tomu vasemu tinitusu.

0 0
možnosti

U mne se tinnitus objevil, když jsem měl 51 let. Nebyl jsem ani moc zaskočen, měl to můj otec a jeden z mý strýců, oba to léčili bezvýsledně. Přesto jsem začal navštěvovat lékaře v domnění, že lékařská věda pokročila. V mnohých oborech ano, pokud jde však o tinnitus, je úspěšnost léčby jen 10%, řekl mi jeden lékař. Všiml jsem si, že velmi těžce se s tímto stavem vyrovnávají osoby s dobrým hudebním sluchem. Jelikož můj hudební sluch je jen průměrný, daří se mi celkem dobře to pískání ignorovat. Jednou se mi stalo, že jsem se ráno probudil bez šumění v uších. Užíval jsem si ten blahý pocit, nehnutě jsem ležel v posteli ve stavu blaženosti. Asi po 10 minutách znění začalo, aniž bych se pohnul.

1 0
možnosti

P33a69v21e68l 72V47é30b75r

14. 5. 2018 8:59

Jak vidno, nejste ve fyzice příliš vzdělán a patříte spíše do kategorie aktivních...

a) Tvrdit, že každý zvuk vyruší jiný zvuk je poněkud odvážné. Ano, zvuk jedné frekvence lze v jednom místě vyrušit jiným zvukem, musí mít ale v tomto místě stejnou frekvenci, stejnou intenzitu a musí být v protifázi. Jakýkoliv fázový posun způsobí, že oslabení je buď podstatně menší, nebo se dokonce nekoná a dojde k zesílení.

b) Tinnit má spíše charakter šumu s maximem na nějaké frekvenci. Šum je přitom směsicí různých kmitočtů, s různou fází a různou intenzitou. Těžko lze tedy realizovat rušící zvuk.

0 0
možnosti
Foto

Pane Vébře, můžete mi definovat, co je to protifáze u zvuku? Dva houslisté hrající podle stejných not se mohou dostat do "protifáze"? U elektrického střídavého proudu je to poněkud jinak.

0 0
možnosti
Foto

Vaše metoda je určitě zajímavá, dávám karmu.

Jak to však je při komunikaci s jinými osobami?

Já mám, zřejmě od krční páteře, stejný problém, používám však jinou metodu - ignoruji ho. :-)

Momentálně vítězí, oživen přečteným tématem, ale obvykle se připomene až po několika dnech.

0 0
možnosti
  • Počet článků 859
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 662x
Vzdělání: Vyšší průmyslová škola strojnická - Vsetín (1955). KU  -  Fakulta technické a jaderné fyziky (1961).
Programátor vědecko-technických výpočtů v penzi.

Soud je služba za úplatu. V každém sporu mohou být pouze dva účastníci: žalobce a žalovaný. To je podmínka "vyloučení třetího". Soudce nesmí přizvat do sporu třetí subjekt. Každý soud(ce) rozhoduje o tom, zda má žalobce pravdu. V každém demokratickém systému může soudce konkrétní spor rozhodnout pouze jedenkrát.

Ústavní soud nemá právo vracet řešení sporu jinému soudci, protože odvolání proti rozhodnutí soudu již proběhlo. Pravda, spravedlnost a svědomí soudce jsou kritéria pro  rozhodování. Jestliže jedna strana sporu podá odvolání, pak spor musí rozhodovat jiný soudce. 

Priority, podle kterých musí soudce rozhodovat:

1. Zákony přírodních věd, zákony technických věd, nejnovější poznatky věd lékařských a technických,

2. Ústava, Listina základních občanských práv a svobod,

3. nařízení a doporučení nadnárodních orgánů, kterých je republika členem (NATO, EU),

4. zákony a zákonná nařízení uvedené ve Sbírce zákonů,

5. nařízení institucí a osob, které jsou zmocněné nařízení vydávat.

Výrok každého soudce musí obsahovat část, která určuje, kdo hradí soudní náklady. Tím je definováný příčinný vztah mezi žalobcem a žalovaným.