Sobota 18. ledna 2020, svátek má Vladislav
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Sobota 18. ledna 2020 Vladislav

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L31u27d35m60i23l72a 76B62u93l12v82o79v56á 9226343108664

Máme u rodičů souseda, postavil rodinný dům a pak začal na hranici stavět domeček - kůlnu či co, se základama bez povolení 2*4 metry ??? ani nepřišel říct, nic. Tak jsem došla na stavební úřad, pán se podivoval,že to není možné jaký je to poctivý stavebník proti nám ( měli jsme pár připomínek, dělal nám na našem neohračeném pozemku skladiště svého materiálu palety a tak a bordel a poslal na nás uřad neskutečné...) , jenže měl smolíka já to nafotila včetně datumu, bylo vidět, že to má základy... už chystal střechu a dala to písemně. Musel to sbourat. A víte co za dva roky do postavil do původní podoby a střecha té kůlny je třičtvrtě metru nad naším pozemkem. Jsem z takovýhle lidí unavená a když ještě vidím jak jim ten stavební úřad radí ( no řekl mi to úředník, že tam je od toho).... tak to je to právo, za ty prachy vážený pane Čejka.

0/0
13.11.2019 20:50

P77e74t63r 13Č43e36j46k24a 7536105359572

Co čekáte, že vám řeknu? Zaměstnanci stavebního úřadu jsou opravdu i od toho, aby stavebníkům poradili. Víte - tohle je hodně o mezilidských a sousedských vztazích. Pokud nemáte ohraničeny nebo třeba oploceny pozemky, tak zkrátka to přináší i tato rizika. Mimochodem - zrovna kůlna kupodivu je právě tou stavbou, kterou bych ani jinam, než na kraj svého pozemku nedával. Přijde mi to, jako banální záležitost, abych pravdu řekl.

+1/0
13.11.2019 23:02
Foto

L49u36d63m58i57l43a 39B47u11l78v92o26v40á 9326383118194

Víte, že stavět na hranici stavbu se základy až ve vzdálenosti 2metry a jinak pouze se souhlasem souseda. Když to obejdeme tak, že to vyřešíme a uděláme zed a z ní vycházející stavbu , je to pořád stavba. Dokonal to tím, že střecha té kůlny je 3/4 metru nad naším pozemek , to mi teda příjde jako voraženost. Kdyby se dotyčný choval slušně nebyl problém, byl sprostý na mého otce, po našem psovi házel nůž, ... Jsou lidi se kterými se dobře vyjít nedá.

0/0
14.11.2019 8:29

K48a39r28l67a 87L40o52h54e86r27o82v97a 9230975287755

Takže soused udal souseda. Že jste raději neudělala tác chlebíčků, nevzala láhev vína a neřekla mu, sousede, pojďme to probrat.

0/0
13.11.2019 23:07
Foto

L36u46d61m55i25l96a 63B90u69l28v76o95v69á 9856133148184

Jak jsem psala kdybych nenašla ten nůž co házel po našem psovi, protože jinak si neumím (vysvětlit). Proč by se ten nůž vzal na naší zahradě příště by ho mohl hodit po mně. Pán využívá situace, že tam nejsem a otec je starý do zahrady moc nechodí, pak tam příjdete a on má odvod ze střechy natažený zadicí na náš pozemek, protože moc lilo a on měl na svém pozemku moc bláta, jen netušil, že přijedu a příjdu na to.... Nemám už chut se s ním špinit, (po tom co tu kulnu opět postavil na stejných základech) nechodím ani na stavební ani nikam jinam, mám svych starostí dost, na každého dojde. V tom městě je stavební oddělení takové zvláštní a město nakonec legalizuje stavbu v zelené zoně ... je mi z toho na nic, ale to je jen ukázka stavu naší společnosti.

0/0
14.11.2019 8:41

D23a44n 61R94o39z81s47í33v16a13l 3560222630124

Neviděl jsem, (naštěstí) ale po tom co jsem si přečetl za ohlasy, tak tento včerejší Moravcův pořad musel být opravdu "výživný".

+1/0
13.11.2019 17:54

I65l93o97n63a 94E91r48n62e32s41t63o76v28á 7213759585260

Pokud je mi známo, tak co se týče veřejnoprávních médií, tak stát nic nehradí.

http://jpribylska.euweb.cz/strana4.html

0/0
13.11.2019 16:25

D40a79n 93R15o84z83s23í41v16a79l 3170912900594

"Domnívám se, že by se zákonodárci měli zamyslet nad tím, zda není vhodná doba k tomu, aby se ČT i Rozhlas staly soukromými."

Přesně tak. Ať si ji příp. platí pouze ti, kteří jsou z ní tak nadšeni. Nikdo nikomu nebrání.

0/0
13.11.2019 14:41

M44a57r63e73k 39V74a87l49i19č25e73k 2801399624740

Netroskarte s privatizovanim ČT CRO. ROVNOU ZNARODNIT!

0/0
13.11.2019 14:22
Foto

Š14t29ě21p39á54n 39B80i83c18e59r19a 6249492628846

Autor se asi domnívá, že kdyby si ČT či ČRO koupil nějaký miliardář, vzniklý díky kuponovce, tak bychom se dočkali objektivního zpravodajství. V USA jsou všechna média v soukromých rukách a vzpomenu-li, jak se chovala v čase prezidentských voleb, k objektivitě to mělo hodně daleko.

+2/0
13.11.2019 12:28

P67e55t39r 49Č14e41j69k56a 7116285509522

Zase operujete s pojmy, kterým nerozumíte a tudíž vám z toho vychází nesmysly. ČR splňuje kritéria právního státu, ostatně kdybychom právním státem nebyli, tak nás nepřijmou do EU. Ale on "právní stát" znamená něco jiného, než si vy ve svých pomatených představách myslíte.

+2/−1
13.11.2019 10:39
Foto

L39u84d88m20i12l83a 77B41u74l86v79o60v15á 9146763798654

Vypadá, že budete jeden z těch co tady řídí a starají se o vymahatelnost práva a je se stavem justice nadmíru spokojen .

0/0
13.11.2019 12:23

P78e65t73r 98Č55e39j16k35a 7986225709712

No - každá justice v úplně každé zemi občas spáchá exces - chcete tady výčet justičních omylů v USA, kdy došlo k popravení nevinných lidí? Důvod, proč v Evropě nemáme trest smrti, na rozdíl od některých států USA je právě v možnosti napravit a případně odškodnit i takový omyl.

Pan Januška se soudil několikrát a ve všech jeho případech, které sám zveřejnil, soudy rozhodly správně - podle práva. To, že pan Januška nedokáže pochopit, proč se účastníkem řízení vedle něj (jako žalobce), ze zákona musela stát i jeho příbuzná (myslím že sestra), protože byla spolumajitelkou pozemku, kterého se týkal předmětný spor - to opravdu není chyba soudu, to je nechápavostí pana Janušky. To, že pan Januška soudu řekne, že si věci týkající se pozemku, vezme na starosti on, aby se jimi sestra nemusela zatěžovat - to je sice hezké, ale pro soud to neznamená vůbec nic - pokud pan Januška nepředloží plnou moc k jejímu zastupování. I tak by ovšem zůstala účastníkem řízení - zastupovanou jím (spolehlivá cesta k prohře....) - a nemohla by se toho účastenství v řízení fakticky zbavit, prostě proto, že vyplývá ze samotného spoluvlastnictví.

+1/−1
13.11.2019 13:02

M59a64r38e35k 87V38a53l33i69č97e21k 2651839534910

Plus mělo být. Pardon

0/0
13.11.2019 14:19
Foto

L67u59d87m97i37l91a 75B45u48l84v77o40v38á 9596143768834

Pane Čejka o sporech pana Januška nic nevím a přiznám se, že se mi je číst nechce. Ale jsou věci, které jsou do očí bijící, jako právě řešená kauza pana lobisty Janouška. Pokud by tím obviněným byl někdo obyčejný, tak ven nevylezl a je zavřenej až zčerná. A tady je vidět to právo pro vyvolené, to chování všech těch pofierních soudních znalců. Je neskutečné co se děje a dělo v těch velkých kauzach, jako třeba Open card, okolo pana Rittiga , Bakaly .Ano dneska jsem se dočetla že nemravonost není trestná . Tak nevím kam tato společenost kráčí. Na všechno máme zákony , já se chovám slušně i bez nich. Tacitus již na počátku tisíciletí napsal " čím více zákonů , tím horší stát". Souhlasím s tím. Nevedeme občany k morálce, poctivosti, dneska napsala v novinách paní JUDr. Bradáčová : "Hrajeme o důvěru v soudy". Ano společnost soudům nevěří a já také ne.

0/0
13.11.2019 20:42

P64e70t12r 37Č25e32j79k25a 7476355429192

Mno vidíte - a v kauze pana Janouška pan Januška naopak tvrdí, že se do toho stát vůbec nemá co míchat, protože jde o soukromý spor sražené ženy s ním - a že tím, že jí pan Janoušek zaplatil dohodnutou částku, tak se spor vyřešil. ;-) To, že jí téměř zabil - to asi stát nemá řešit......

Nemravnost opravdu trestná v režimu trestního práva není - existuje pro to takové klišé - právo ve smyslu zákonů jsou pouze minimem morálky. Trestní právo má nastupovat až jako úplně poslední prostředek.

Co se týče toho, jestli pana Janouška opětovně zavřou, nebo nikoliv - samozřejmě, že by měli, ale předpokládám, že ani vy, ani já, neznáme lékařské zprávy a ani vy, ani já, nevíme, jak důvěryhodné / nedůvěryhodné případné posudky jsou. Případné chybné rozhodnutí na základě třeba zmanipulovaného posudku ovšem klaďte za vinu autorovi posudku - z něj soud vychází.

A mimochodem - pokud je třeba v legislativě chyba či mezera - není to vina soudů - ty s tím pouze nějak musí naložit.... je to otázka zákonodárství.

0/0
13.11.2019 22:48
Foto

L66u62d43m70i85l23a 66B49u33l71v44o66v87á 9926853138594

Ano, souhlasím. Ale protože si většina "domnívá", že pan Janoušek si zařídil ,aby ty posudky vyšly tak jak vyšly, tak by měla být podána trestní oznámení na tyto osoby ??? Ano není to tedy vina soudů, ale žalobce měl najít někoho kdo mu udělá objektivní posudek , a ten snad hradí stát nebo se pletu ? A jinak ano, máte pravdu upravily se zákony tak ,aby v nich mohli kličkovat gauneři, obyčejný člověk na to nemá prostředky, takže lotr vyhraje, jen možná skončí v pekle pokud nějaké existuje :-) . Chobotnice jede dál. Teda dodám nechat si rozřezat hlavu, to chce velkou dávku strachu z kriminálu, je vidět , že pro tyto osoby to je dobrý vychovný prostředek.

0/0
14.11.2019 8:21

P23e93t20r 92Č43e80j29k81a 7886405439652

Každopádně - ČR naplňuje požadavky právní doktríny právního státu.

0/0
13.11.2019 13:09
Foto

Z27d22e54n50ě13k 39M27a25t95u67š72k90a 7198436405976

paní Bulvová, projděte si zpětně autorovu "tvorbu" a možná budete uvážlivější ve svých soudech.

+3/−1
13.11.2019 13:24

P67e69t36r 39K92o22r86e22c47k97y 2733287613511

Tentokráte obdivuhodný závěrR^karma..

+3/0
13.11.2019 10:23

K14a33r36l16a 67N54o32v22á47k88o55v84á 4444272355477

Vám připadá, že je tady málo privátních televizních a rozhlasových stanic ? Chtěl byste z ČT další TV Buranov ?

+2/−2
13.11.2019 10:33

P12e33t47r 87K82o31r69e17c35k33y 2103667373641

Ta je velmi unikátní a ojedinělá a rozhodně jedna stačí, ale byl bych raději kdybych mohl své "povinné koncesionářské poplatky" té TV, která bude svou programovou strukturou odpovídat mým požadavkům. O vyváženosti a objektivnosti například v oblasti reportáží a diskusních pořadů radějí nemluvím. A vy si skutečně myslíte, že je toto VP TV? Že už si jí někteří jedinci zcela socialisticky nezprivatizovali?

+1/0
13.11.2019 10:41

K41a53r95l43a 26N68o66v82á37k72o53v45á 4574882495477

Ano, myslím. Není to sice ideální, ale rozhodně je vyváženější než většina soukromých stanic.

+1/0
13.11.2019 11:55

P36e52t94r 21K60o70r94e24c63k30y 2123667983411

jak pro koho, a večery jsem s touto TV již dávno vzdal..neni nač koukat ale pro jisté skupiny diváků je toj istě velmi vyvážená TV, to chápu, ale spravedlivé to rozhodně není..

0/0
13.11.2019 12:21

K30a32r54l19a 34N24o40v47á82k19o77v44á 4504192245397

O programové skladbě nemluvím, koneckonců asi neexistuje stanice, která by vyhověla všem (a určitě se ani vy nedíváte jen na jednu TV stanici). Jsou samozřejmě lidé, které rozčiluje, že ČT za jejich peníze vyrábí pořady jako je Stardance (ano, více by "slušely" nějaké komerční TV), mě zase rozčiluje, že za mé peníze vysílá sportovní přenosy, které mě vůbec nezajímají ;-)

Mluvím o zpravodajství a publicistice. O TV Barrandov se vůbec nebudu zmiňovat, ale když si třeba vezmu TV Nova (někdy pro zábavu kouknu), tak se tam v létě dovím, že je horko, v zimě že sněží a mrzne, dále přehled dopravních nehod a jiných katastrof a vražd (reportér obejde sousedy, aby se k tomu fundovaně vyjádřili), roztomilá zvířátka atd. Až nakonec se dovíme pár větami něco o politice a světových událostech. Když zemřel Karel Gott, tak nezbyl čas ani na těch několik málo vět, neboť celé zpravodajství (víc jak půl hodiny) bylo jenom o něm a jeho rodině.

Já sice všechny zásadní zprávy čerpám z internetu, ale jsou lidé, zejména starší, kteří internet nemají, takže nebýt ČT, patrně by si mysleli, že kromě horka/zimy, dopravních nehod, vražd, katastrof a úmrtí slavného zpěváka se nic neděje.

Je možné, že někteří považují zpravodajství a publicistiku ČT za nevyváženou, zejména příznivci Zemana a Babiše, ale podle mého názoru je v pořádku, že víc upozorňuje na ty, kdo jsou zrovna u moci.

+2/0
13.11.2019 13:44

P84e22t27r 85K85o72r24e42c52k79y 2813117283621

Díky za názor, v mnohém bych neodporoval. Nicméně si stále představuji činnost VP TV trochu jinak a není to rozhodně tak, že bych obhajoval stávající establishment.

Zpravodajství by mělo být vyvážené už jen z titulu, aby si mohl divák vybrat názor a to vždy přítomností obou stran a k tomu odborníka. Tento fakt v OVM se nerespektuje a je to škoda zejména pro diváka.

Já ovládám slušně 3 jazyky, takže si též info ověřuji na síti. A co se týče dalších částí programové struktury, jsem na horizonu a na přírodu, ́dokumentaristické pořady, sport ad. skutečně ČT nepotřebuji.

Platit povinné KP považuji v tomto systému za hloupost. Vždy si dovedu vybrat i z pořadů Primy a Novy, tak zkusme platit té TV, která nám vyhovuje a ať si i ČT užije reklamy ve větším měřítku.

0/0
13.11.2019 15:59

K48a64r25l38a 40N32o23v12á78k25o32v95á 4144212125817

Pokud si dobře pamatuji, tak omezení reklamy na ČT a její financování především z poplatků si svého času prolobovaly soukromé televize. On totiž objem peněz, které firmy dávají do televizní reklamy, není neomezený. Takže když se na trhu objeví nová televize, logicky ukrojí z koláče všem ostatním. A vzhledem k tomu, že ČT má pořád slušnou sledovanost, byl její podíl na reklamním trhu tomu odpovídající.

Takže to berte tak, že placením koncesionářských poplatků nepřímo podporujete soukromé televize.;-)

0/0
13.11.2019 20:11

P36e53t14r 48K89o27r54e80c55k43y 2583397763801

Může být, i když stále KP považuji za zlo, ať si to subvencuje stát plus část reklama, chápu, že to jde ze stejné kapsy.

Takže platím a sleduji jiné kanály, super.

0/0
13.11.2019 21:40

J43o57s46e63f 56H39a79v34r80á83n16e70k 9191481694

AnoR^

+1/0
13.11.2019 9:10
Foto

Z63d75e20n30ě50k 97M55a57t23u24š57k46a 7708576845886

8-o

+1/0
13.11.2019 9:16

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz